Free Video Hosting |
Цитати от технологичната ми карта: Необичайна потребителска група - хлебарки, още по-шантав продукт - отрова за хлебарки.Рекламата е контекстуална. Използвани са кадри от комедията ”Апартаментът на Джо”/1999г./, в който буболечките са жизнерадостни купонджии, които помагат на главния герой. Центрирана е около идеята за удоволствието и щурото забавление поради негативния психологически имидж на стоката. Тук изключително много помага хуморът, който изтласква на заден план мисълта за евентуални вредни ефекти.Изображението залага основно на емоцията, но не само, а писаният текст изтъква рационалните обосновки. Песента на “Madonna” – “Die another day” участва във внушението със своя текст, комбинация от двата типа аргументация.Рационалният аргумент – текстът “A little poison do not cause death”. Причината за употребата му е нуждата от научна обосновка и уверение на потребителската група. Изречението е формулирано не като подканване, а като научен факт и сякаш дава право на избор на потребителите, само “подмята” едно твърдение, на базата на което после не се възпират да потребляват, след като са пожелали стоката.
Няма коментари:
Публикуване на коментар