понеделник, март 26, 2007

Реклами с нежни имена



"Оставете таз романтика изстинала...днес романтиката е" .....в препаратите за съдове.

Миналата година рекламата на "Доместос" оглави класацията за най-нехаресвана с прословутото микробище "в редовете ни пристъпваха милиони......"
Е, и днес не са стигнали в зрителското одобрение по-далеч от великата фаянсова стена:)Макар и гнусно микробчето поне будеше смехоотвращение, сега е просто глуповата рекламата, почти .... идилично-трагична.

Диалогчето е следното:
-Мила, нося ти цветя!- ще си кажеш какъв романтичен мъж...ама ако не държеше в ръцете си циф и доместос-явно цветарският е бил затворен като се е връщал от запиване, пък денонощния е наблизо.
Тук идва време и за любовна мистика - жената е очевидно преливаща от щастие. Е, може да не е скучала и тя като го е нямало. Знаеш ли....


Велина Мавродинова
творчески директор на „Студио Ентусиазъм":
„От доста години вече рекламите предлагат по-скоро стил на живот, а не се фокусират толкова върху конкретния продукт. Разликата между хубавата и лошата реклама е, че хубавата действително носи идея, която дава заряд и вдъхновение, а лошата просто експлоатира клише."

www.crazyaboutgadgets.com/related.asp?Product_extra=Giant%20Microbes - тук правят дори плюшени играчки във формата на микроби

1 коментар:

Анонимен каза...

Рекламката на Доместос със паразитите беше изключително неприятна. Беше неуместно да я въртят в часовите пояси в които човек се храни и гледа телевизия - когато обядва или вечеря.