понеделник, февруари 18, 2008

Мърчандайзинг... и слабите места на ПР...

Спомням си за една статия от Yvox, в която се пишеше как малки неща по веригата провалят големите пари и усилия, които сте вложили в една рекламна кампания... Примерът беше с една боя, чийто рекламен клип често се въртеше по телевизията... Явно е останал в съзнанието на потребителя, защото той отишъл да търси точно тази марка. Но в магазина продавачът му казал на глас пред останалите клиенти : "Ми то на тая боя само рекламата й е хубава....."Оттук нататък мисля, че коментарът е излишен.

Та, за днес. Трябваше да си разпечатам едни документи. Влизам в един магазин за офис-консумативи на международна компания с множество клонове по света, хора, които хвърлят луди пари за всякакъв вид реклама/включ.клипове по тв/. Там стои едно русичко момиче с отегчен поглед. Пред мен минава някакъв господин, който я пита "Do you speak English?", при което тя мисли, мисли три минути и се обръща към мъжа, който работи заедно с нея "Е, к'во де, не го разбирам какво ми говори. Я виж.", а той невъзмутимо си заявява "ми то и аз не разбирам". Тогава господинът реши и мен да попита и ме помоли да обясня че му трябва му мастило за химикалки... 78% съм сигурна, че имаха, ама не им се занимаваше просто и казаха, че няма...
Да, и тези хора пишат на сайта си :"Екипите ни са обединили амбициозни, мотивирани и устремени към клиентите професионалисти, които знаят, че фирмата ни е не само добро място за работа, а и възможност да докажат, че самите те могат да бъдат най-добри! Най-добри със своите знания и умения, които ежедневно прилагат и усъвършенстват, за да отговорят на високите изисквания на съвременния потребител.":)))))

Е, брависимо...




Няма коментари: